Sunday, May 23, 2010

我变成另一个人???

在那个星期六之前
before that saturday

我们一直都很好
we are very close and good

很开心
very happy

可是
but

当天星期六
that saturday

我认真问你问题时
when I am seriously asked you the questions

你的答案全部都狠狠的刺痛我的心
(说什么最爱的不是我~是别人《两个前男朋友》~可是我那天最爱的人是你)
(说什么不开心就分手之类的话)
your answers are hurting me and stabing to my heart
(said the person you most love not me~is other~but that day the person I most love is you)
(said that if not happy than break up those words)

你一直都不相信我
you not believe me all the times

我对你好
I treat you good

你反问我你是Ryan吗?
you asked me are you Ryan?

你什么意思?
what mean?

我几努力认真你都不相信我
you not believe me even I put my effort

当晚
that night

我的心第一次痛
(感觉到很痛~会用手放在心上面这样的)
firstly I m feel my heart very pained
(feeling pained~and I am put my hand on my heart there)

我跟我最亲和最爱的朋友讨论
I discuss our things with 2 I most close and love friends

他们分析了很多
they analysis many ways for me

可是
but

我最后还是给你一个机会
lastly I gave you a chance

从那个星期六开始
start from that saturday

我对你好像另一个人
I treat you like another person

对你不好
treat you badly

对你冷谈
treat you coldly

甚至你在我面前哭我也没想过要安慰你
I dont think want to comfort you even u cried infront me

我不知道为什么会变成另一个人来对你
I dont know why I will transform to another person to treat you

今天跟我刚认识的做工朋友谈过
I discuss with my new workmate today

答案出来是
the answer is

因为你星期六那天真的伤了我很痛
because that saturday u really hurted me very painful

所以我才会变成这样子
so i will becomes like this

我也不知道为什么会这样子
I m also dont know why I will becomes like this

我也不想的
I m also dont want like that

可能伤了就是会留下疤痕
maybe is the hurted becomes scar

而疤痕却消失不到而使到我变成另一个我吧
and the scar cant remove and maked me becomes another me to you

我不知道我几时会痊愈
I dont know when I will recover

一个星期?
one week?

一个月?
one month?

三个月?
three months?

半年?
half a year?

一年?
one year?

三年?
three years?

五年?
five years

甚至永远?
or forever?

No comments:

Post a Comment